ГоловнаНовиниToyota досліджуватиме відношення водіїв до технологій «підключеного автомобіля»

Новини

27 Лис 2017р.
Toyota досліджуватиме відношення водіїв до технологій «підключеного автомобіля»
Toyota досліджуватиме відношення водіїв до технологій «підключеного автомобіля»

Нові дослідження спрямовані на з’ясування механізму взаємодії водіїв з інтелектуальними системами та прогресивними технологіями безпеки.

Центр спільних досліджень у галузі безпеки Toyota

Collaborative Safety Research Center (CSRC) оголосив про старт 5 нових проектів, які допоможуть краще зрозуміти, як водії користуються сучасними автотехнологіями. Нові проекти, започатковані в партнерстві з 5 дослідницькими установами США, реалізовуватимуться в рамках програми CSRC Next. Ця нова п'ятирічна програма покликана підтримати безпечний перехід до майбутньої мобільності.

Новітні автотехнології, наприклад, автоматизовані системи допомоги водіям, створені для підвищення безпеки дорожнього руху. Однак проблеми їхньої оптимальної взаємодії з водіями, а також обізнаності водіїв про безпечну роботу з такими системами залишаються вкрай важливими. Чотири з п'яти науково-дослідних проектів будуть зосереджені на питанні ліпшого сприйняття суспільством таких технологій і пропонуватимуть можливі рішення щодо використання таких технологій на основі отриманих даних. Висновки досліджень можуть допомогти більш ефективній інтеграції автоматизованих систем, сприяти безпечнішій поведінці водіїв на дорозі та запропонувати потенційні заходи протидії ризикованій манері водіння.

«Сучасні автотехнології розвиваються швидше, ніж здатність значної кількості людей повною мірою осягнути їхні можливості. Тому важливо дізнатися, як водії насправді розуміють і використовують ці новітні системи, — говорить директор CSRC Чак Гулаш (Chuck Gulash). — Працюючи з нашими партнерами та ділячись результатами досліджень з гравцями автомобільного ринку, урядовими й неурядовими організаціями, науково-технологічною спільнотою, ми прагнемо сприяти прогресу цих новітніх і амбітних технологій».

П'ять дослідницьких проектів будуть реалізовуватися у партнерстві з п’ятьма установами: Університетом Джорджа Мейсона, Інститутом Роквілла, Університетом Вашингтону, Інститутом транспорту Мічиганського університету й Університетом штату Каліфорнія в Сан-Франциско. Всі установи ділитимуться отриманими даними для прискорення ходу досліджень, а результати будуть широко оприлюднені для сприяння прогресу в галузі автобезпеки.

Започаткована у травні 2017 року, програма CSRC Next стала продовженням успішної п’ятирічної роботи CSRC та спрямує 35 млн доларів на дослідження новітніх автомобільних технологій, а саме в області безпеки. CSRC Next також підтримує наукові програми, які нині реалізуються Дослідним інститутом Toyota та компанією Toyota Connected. Ці програми спрямовані на прискорення розвитку автоматизованих технологій, технологій «підключеного автомобіля» і сервісів для них.

З часу свого заснування у 2011 році, CSRC ініціював 60 дослідницьких проектів з 26 університетами-партнерами. Було опубліковано та представлено на численних галузевих конференціях понад 200 наукових робіт. Проекти CSRC зробили значний внесок у розвиток автоматичних систем безпеки. Серед презентованих робіт — дослідження щодо впливу людського фактору на безпеку транспортних засобів, ефективності активних і пасивних систем безпеки, а також механізми збирання даних щодо безпеки руху та розробки нових інструментів для аналізу цих даних.

Програма CSRC Next включає наступні проекти:

  • «Невроергономічна оцінка розвитку ментальних моделей щодо майбутніх автоматизованих технологій водіння»;
  • «Оцінка натуралістичного водіння щодо розвитку ментальних моделей щодо майбутніх автоматизованих технологій водіння»;
  • «Ефективність короткострокових та довготермінових методів навчання для мінімізації ризиків і покращення навичок водіння, пов’язаних із безпекою»;
  • «Рекомендації з розробки запобіжних заходів щодо ризикованої манери водіння, основані на фактичних даних»;
  • «Ефективні стимули та поведінка для безпечного водіння при автоматичному водінні».

Цей матеріал підготовлено за даними інтернет-сайту