
RAV4 PLUG-IN HYBRID ― оптимальне у своєму класі поєднання потужності та екологічності
При розробці RAV4 PLUG-IN HYBRID застосувала передовий досвід в області гібридних технологій. Це дозволило створити не лише потужний, а й більш ефективний автомобіль. За результатами випробувань за циклом NEDC, викиди CO2 моделі становлять 27 г/м, а витрата пального ― 1,2 л/100 км (у комбінованому циклі NEDC).
!! Ціна на авто в наявності - вказана ціна на авто RAV4 PLUG-IN HYBRID у комплектації PREMIUM (2.5 Plug-in Hybrid, AWD-i, e-CVT, з доплатою за колір металік) 2022 року виробництва (з ПДВ), що знаходиться на території України та за умови доступності до резервування у системі Аксапта, станом з 18 по 31 травня 2023 р.
!! Ціна на авто в виробництво - вказана рекомендована максимальна роздрібна ціна на автомобіль RAV4 PLUG-IN HYBRID у комплектації PREMIUM (2.5 Plug-in Hybrid, AWD-i, e-CVT, без доплати за колір) 2023 року виробництва (з ПДВ), що може бути замовлено у виробництво, за умови доступності до резервування у системі Аксапта. Ціни вказані станом на 22 травня 2023 р.



Toyota розробила потужну гібридну систему для RAV4 Plug-in Hybrid. Для цього виробник застосував компактні та легкі компоненти гібридної технології четвертого покоління, представленої у RAV4 Hybrid, та оновив їх, аби забезпечити максимальну продуктивність.
У RAV4 Plug-in Hybrid режим електромобіля встановлено за замовчуванням: водій може проїхати на самій електротязі близько 75 км (за циклом WLTP) при повному заряді акумулятора. Цей показник перевищує розрахункову середню відстань, яку європейці долають від дому до роботи та назад. Автомобіль також може розвивати швидкість до 135 км/год винятково на електротязі (без запуску бензинового двигуна).
RAV4 Plug-in оснащено новим літій-іонним акумулятором, енергоємність якого збільшена до 18,1 кВт*год. Він містить 96 електроелементів та має номінальну напругу 355,2 В.
Акумулятор розташований під підлогою автомобіля, що дозволяє знизити центр ваги та не порушувати простір багажного відділу чи салону. Елементи охолоджуються за допомогою холодоагенту із системи кондиціонування.
Блок управління потужністю також зазнав певних змін. Було додано підвищувальний широтно-імпульсний перетворювач, що дозволило збільшити силу струму. Завдяки цьому високовольтний акумулятор виробляє більше енергії. Перетворювач DC-DC тепер є меншим, тихішим та ефективнішим, а крім того, краще охолоджується. Він розташований під задніми сидіннями, займаючи менше місця в салоні.
Передній електродвигун видає 134 кВт (проти 88 кВт у RAV4 Hybrid); потужність заднього двигуна залишилася на рівні 40 кВт. Завдяки електромотору гібридний двигун може працювати на низьких обертах. Це забезпечує зниження рівня шуму та вібрації у RAV4 Plug-in Hybrid.

Гібридний двигун RAV4 PLUG-IN HYBRID є покращеною версією 2,5-літрового двигуна Dynamic Force, встановленого в гібридній моделі. Завдяки можливостям електричної системи новий двигун забезпечує більшу потужність і крутний момент.
4-циліндровий 16-клапанний двигун DOHC із робочим об’ємом 2 487 см3, що працює за циклом Аткінсона, оснащено інтелектуальною системою Dual VVT-i (з електронним управлінням), системою зміни фаз газорозподілу та системою D-4S (із безпосереднім/розподіленим впорскуванням). Хід поршня завдовжки 103,4 мм та високий ступінь стиснення 14,0:1 допомагають підвищити потужність та зекономити пальне. Максимальна потужність 185 к.с./136 кВт досягається при 6 000 об/хв.
Гібридна система включає фазу автоматичного прогріву, щоб захистити бензиновий двигун від надмірного зносу, який може виникнути при регулярному запуску холодного двигуна під час руху на високій швидкості. Спочатку потужність обмежена, а потім поступово збільшується. Про необхідність прогріву двигуна водія попереджує синій значок на панелі приладів автомобіля.

Стандартна комплектація нового RAV4 PLUG-IN HYBRID включає систему активної безпеки Toyota Safety Sense** нового покоління та системи допомоги водію. Вони розроблені з метою зменшення ризиків виникнення поширених інцидентів, що виникають на дорозі. В разі потреби асистенти сповіщають водія про небезпеку, забезпечують гальмування та підтримку рульового управління, аби зменшити наслідки можливого зіткнення.
Окрім виявлення транспортного засобу попереду, cистема попередження про загрозу фронтального зіткнення з функцією автоматичного гальмування (Pre-Collision System) розпізнає пішоходів (удень та вночі) та велосипедистів (удень). Адаптивний круїз-контроль (Dynamic Radar Cruise Control) разом із системою розпізнавання та інформування про дорожні знаки (Road Sign Assist) також гарантує безпеку, автоматично змінюючи швидкість автомобіля у смузі руху згідно з обмеженнями швидкості.
Поєднання функції системи попередження про з’їзд зі смуги руху (Lane Departure Alert) та системи утримання у смузі руху (Lane Tracing Assist) допомагає утримувати автомобіль у потрібній смузі.

RAV4 PLUG-IN HYBRID пропонує чотири режими водіння:
- режим електромобіля (EV) ― за замовчуванням;
- режим гібрида (HV);
- автоматичний режим HV/EV;
- режим зарядки акумулятора під час руху.