Меню

Загальна інформація про гарантійні зобов’язання Toyota.

Діяльність дилерської мережі Toyota направлене на максимальне задоволення Ваших потреб.

Якщо у вас виникають будь-які запитання або проблеми, пов’язані з користуванням Вашим автомобілем, першим кроком завжди має стати звернення до Дилерського центру Toyota, та надання можливості надати вам підтримку та допомогу, провести відповідні діагностичні та/або ремонтні роботи.

Гарантійні зобов’язання Toyota, загальні обов’язки власника та  регламент технічного обслуговування Вашого авто викладені у сервісній книзі, яку ви отримаєте при купівлі автомобіля.

Для отримання консультації та роз’яснень, щодо питань гарантії, Ви можете звернутись до гарантійного інспектора Тойота Центр Вінниця.

Михайло Любонько
Гарантійний інспектор

Загальна інформація про гарантійні зобов’язання Toyota

Чи проводилася перевірка мого автомобіля перед продажем?

Ваш автомобіль було виготовлено в суворій відповідності до стандартів Toyota та ретельно перевірено перед продажем. Дилер засвідчує факт такої перевірки штампом у Сервісній книзі на сторінці «Передпродажна підготовка автомобіля» та у відривному талоні про проведення передпродажної підготовки.

В яких країнах умови гарантії поширюються на мій автомобіль Toyota?

Гарантійні зобов’язання, на автомобілі придбані на території України, є чинними виключно та території України.

Коли починається дія гарантії?

Гарантійний термін експлуатації починається з моменту видачі транспортного засобу першому Власнику та обчислюється з моменту складання відповідного документу, що впідтверджує факт переходу права власності від Дилера до першого Власника.

Що станеться у випадку, якщо я продам свій автомобіль?

У разі зміни Власників гарантія на автомобіль зберігається за наступним Власником, за умови передачі такому Власнику Сервісної книги та належного виконання вимог експлуатаційної документації попереднім(-и) Власником(-ами). Гарантійний термін експлуатації на Автомобіль визначається від дати його продажу першому власнику, зазначеній в Сервісній книжці.

Чи стягується плата за гарантійний ремонт мого автомобіля Toyota під час гарантійного періоду?

Ні, як правило плата за гарантійний ремонт Вашого автомобіля Toyota під час гарантійного періоду не сплачується. Тойота Центр Вінниця здійснює ремонт за цими гарантійними умовами без оплати за запасні частини та роботу (окрім умов для акумуляторних батарей). Запасні частини, комплектувальні вироби або окремі складові частини можуть (на розсуд компанії Toyota) або ремонтуватися, або замінюватися.

За яких умов здійснюється гарантійне обслуговування мого автомобіля?

Підставою для надання Вашому автомобілю гарантійного обслуговування є належним чином заповнена сервісна книжка «Сервіс та Гарантія», яку необхідно надати під час звернення до Дилера.
Сервісна книжка повинна містити наступну інформацію:

  • Номер та дата укладання Договору купівлі-продажу автомобіля, додатком до якого є ця сервісна книжка;
  • В повному обсязі заповнені розділи:
    • про ідентифікацію транспортного засобу,
    • про власника транспортного засобу,
    • про зміну власника у випадку коли вона відбулася,
    • про Дилера (продавця) транспортного засобу;
  • Відмітки про проходження Автомобілем передпродажної підготовки;
  • Дата продажу автомобіля першому Власнику (дата передачі права власності на автомобіль першому Власнику згідно відповідного документу, який підтверджує факт переходу права власності від Дилера до першого Власника, тобто дата початку відліку гарантійного терміну експлуатації);
  • Відмітки про проходження обов’язкового регламентного технічного обслуговування в Дилерській мережі, а саме: пробіг автомобіля на момент проходження ТО, номер документу, згідно якого виконано роботи та штамп та підпис відповідальної особи Дилера.

Для збереження чинності гарантії, Ви маєте забезпечити технічне обслуговування транспортного засобу згідно з вимогами та вказівками Виробника, які викладено у посібнику користувача та сервісній книжці «Сервіс та Гарантія».
Власник автомобіля відповідає за ведення документів, необхідних для підтвердження того, що обов’язкове регламентне технічне обслуговування проводилось в Дилерській мережі своєчасно  та в повному обсязі.
У випадку виявлення недоліків, що вимагають гарантійного ремонту, ви маєте якнайскоріше доставити ваш транспортний засіб до Дилера. Це робиться з метою уникнення  подальшого погіршення стану Автомобіля та запобігання більш витратному ремонту у порівнянні з тим, який потрібен був спочатку.

Чи поширюється гарантія на шини?

На шини поширюється окрема гарантія, яку надає виробник шин. Детальніше ви можете дізнатися у Гарантійного Інспектора.

Які діють гарантійні терміни на експлуатацію мого автомобіля*?
  • Комплексна гарантія на нові автомобілі, продані через мережу офіційних Дилерів  – 36 місяців/ 100 000 км**
  • На випадки корозії поверхні / лако-фарбового покриття в наслідок дефектів матеріалів чи виробництва - 36 місяців/ 100 000 км**
  • На Гібридну систему - 60 місяців/ 100 000 км**
  • На випадки корозії поверхні / лако-фарбове покриття вантажної платформи для моделі Hilux - 12 місяців/ 20 000 км**

* Вказано не виключний перелік гарантійних термінів. Повну інформацію дивіться у сервісній книзі або дізнавайтесь у співробітників дилерського центру Тойота Центр Вінниця.

** що настане раніше

Всі Деталі щодо гарантійних зобов’язань ви можете уточнити в Тойота Центр Вінниця  у Гарантійного інспектора або у вашого консультанта з продажу. 

Залишились запитання?
Проставляючи цю відмітку я надаю свою однозначну згоду на обробку своїх персональних даних, а саме: прізвища, імені, по батькові, адреси електронної пошти, номера телефону, Тойота Центр Вінниця ТОВ «Преміум Мотор» (код ЄДРПОУ 45088195, 23223, Вінницька обл., Вінницький р-н, с. Зарванці, вул. Молодіжна, 31) та ПІІ «Тойота-Україна» (код ЄДРПОУ 32589471, проспект Степана Бандери, 24-Б, м. Київ 04073), надалі - «Володільці», з метою запису на тест-драйв та проходження тест-драйву автомобіля, отримання інформації щодо товарів та послуг Володільців, здійснення маркетингової діяльності та діяльності з просування продукції під торговельними марками «Toyota» («Тойота») та/або «Lexus» («Лексус»), досліджень ринку та споживацького попиту, на наступних умовах:
  • Надані мною персональні дані, в межах зазначеної вище мети обробки персональних даних, можуть бути передані афілійованим особам Володільців (будь-яким компаніям групи Toyota, незалежно від країни), офіційним дилерам Володільців (які також можуть виступати як розпорядники персональних даних), а також іншим особам, що мають договірні відносини з Володільцями та/або його офіційними дилерами та здійснюють рекламні, маркетингові заходи тощо.
  • Ця згода чинна протягом строку, необхідного для реалізації передбаченої нею мети обробки персональних даних, та може бути відкликана шляхом направлення повідомленнь Володільцям. Відкликання цієї згоди матиме наслідком припинення обробки моїх персональних даних.
  • Я повідомлений(а) про Володільців моїх персональних даних, склад та зміст, мету обробки моїх персональних даних та осіб, яким передаються мої персональні дані. Поширення, передача та надання доступу до персональних даних іншим особам в рамках цієї згоди, не потребуватимуть отримання окремої згоди на такі дії або надання мені окремого повідомлення.
  • Будь-які звернення стосовно обробки моїх персональних даних мають бути направлені на вказані вище адреси Володільців.
  • Я повідомлений(а) про те, що маю наступні права суб'єкта персональних даних, передбачені ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних», а саме:
    • знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільців чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;
    • отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються мої персональні дані;
    • на доступ до своїх персональних даних;
    • отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються мої персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;
    • пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
    • пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
    • на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
    • звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого Верховної Ради України з пр
    • на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.
    • застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
    • вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;
    • відкликати згоду на обробку персональних даних;
    • знати механізм автоматичної обробки персональних даних;

Дякуємо за візит на сайт Тойота Центр Вінниця.
Ми прагнемо бути кращими для вас!

Є ідеї та пропозиції щодо покращення нашої роботи?

Так, де написати?
Завжди раді зустрічам з вами!