HV-батарея надзвичайно надійна. За умови правильної регулярної експлуатації її робота розрахована на весь період служби автомобіля. Всі компоненти нового гібридного автомобіля мають 5-річну гарантію на 100 000 кілометрів пробігу.* Під час технічного огляду вашого автомобіля здійснюватиметься щорічна (або раз на 15 000 км*) перевірка батареї.*
Так. Найближчий до вас авторизований центр обслуговування Toyota може допомогти з демонтажем і утилізацією батареї гібридного автомобіля.
Не варто боятися розрядження батареї гібрида Toyota. На відміну від електричних автомобілів, гібрид завжди готовий до руху – HV-батарея заряджається самостійно, під час їзди. Складна система постійно моніторить бензиновий двигун і батарею та за потреби автоматично переключається між ними.
Сервісне обслуговування гібрида коштує не дорожче, ніж обслуговування звичайного автомобіля Toyota, і може бути здійснене будь-яким авторизованим сервісним центром Toyota. При цьому, деякі частини, такі як гальмівні колодки, можуть прослужити набагато довше завдяки перевагам рекуперативного гальмування гібридного автомобіля.
Ні. Хоча наші повністю гібридні автомобілі розроблені для функціонування виключно в електричному режимі, вони не можуть працювати зовсім без палива. Це б призвело до серйозних ушкоджень гібридної системи.
Усі елементи гібридної системи працюють без участі водія: від заряджання високовольтної батареї до перемикання між бензиновим двигуном та електромотором.
Гібридні автомобілі Toyota обладнані багаторівневою автоматичною системою захисту, що надійно оберігає від ураження електричним струмом.
Гібридні моделі Toyota протягом багатьох років демонструють стабільні показники надійності, регулярно займаючи високі місця у відповідних рейтингах як у США, так і в Європейському Союзі.
HV-батарея надзвичайно надійна та при нормальній регулярній експлуатації її робота розрахована на весь термін служби автомобіля.
Гібрид здатен легко запускатися за дуже низьких температур, що можуть виявитися не по силах навіть деяким автомобілям з класичними системами ДВЗ. У мороз автомобіль без проблем заводиться керуючим електромотором, а не за допомогою стартера (який використовується у традиційних автомобілях). Керуючий електромотор значно потужніший від стартера і добре працює при низьких температурах.