Меню

Тойота Центр Вінниця «Преміум Моторс»

Салон:
Сервіс:
25 червня 2015

Toyota визнана найдорожчою автомобільною маркою в світі у щорічному рейтингу BrandZ™

27 травня 2015 р. офіційний виробник автомобілів Toyota — компанія Toyota Motor Europe NV/SA (Брюссель, Бельгія) — повідомила, що Toyota вчергове піднялася на найвищий щабель як найдорожча автомобільна марка у світі у рейтингу 100 найдорожчих світових марок BrandZ™ — 2015. З оціночною вартістю у 28,9 млрд дол. США (26,5 млрд євро) вона залишається найцінованішою автомобільною маркою серед споживачів.

За десять років з моменту публікації першого аналітичного звіту BrandZ™ у 2006 році, Toyota отримувала звання лідера автомобільної промисловості з точки зору оціночної вартості марки вісім разів. 

Рейтинг 100 найдорожчих світових марок BrandZ™ — 2015 — це єдине дослідження, у якому цінність марок оцінено за різноманітними критеріями на основі результатів опитувань понад двох мільйонів споживачів по всьому світові про тисячі світових марок, орієнтованих на «безпосередню взаємодію» зі споживачами. Згідно з даними звіту BrandZ™, сприйняття певної марки споживачами є головним чинником у визначенні цінності марки, бо марки є відображенням сукупності таких показників як методи ведення бізнесу, умови постачання продукції, позиціонування товару на ринку та здатність вести за собою. 

Попри те, що обсяги збуту в деяких регіонах збільшилися, вони залишаються нижче докризового рівня в інших, що істотно впливає на загальну оціночну вартість марок. Натомість обсяги світового збуту продукції «Тойота Мотор Корпорейшн»* 2014 року виросли на 2,5 % до 10,2 млн одиниць, що справило позитивний вплив на оцінку вартості марки у цьогорічному звіті. 

Згідно зі звітом, тенденції у сучасному суспільстві кидають виклик ростові промисловості, істотно покращилася якість продукції різних автовиробників, проте стає все важче доводити свою особливість на ринку. Покоління двотисячних років менш зацікавлене у придбанні автомобілів; застосування онлайн-технологій в автомобілях та продаж автомобілів онлайн у звіті названо «суперечними тенденціями», що ускладнюють діяльність з просування продукції під певною маркою. 

2014 рік став роком, коли компанія «Тойота» розпочала масове виробництво першого в світі серійного седана на водневих паливних елементах Toyota Mirai, який вже продається у Японії і надійде у продаж у США та деякі країни Європи у другій половині поточного року. 

З 1997 року, коли компанія «Тойота» започаткувала масове виробництво повногібридного автомобіля Toyota Prius, обсяги збуту гібридних моделей Toyota та Lexus по всьому світові перевишили 7 млн шт. 

Рейтинг 100 найдорожчих світових марок BrandZ™ — 2015 складається на замовлення міжнародної рекламно-маркетингової групи WPP та виконується агентством Millward Brown Optimor. Під час дослідження опитують близько двох мільйонів споживачів у більш ніж 30 країнах.

Більш детальна інформація про Рейтинг 100 найдорожчих світових марок BrandZ™-2015: 
http://www.millwardbrown.com/BrandZ/2015/Global/2015_BrandZ_Top100_Report.pdf 

* Обсяги виручки «Тойота Мотор Корпорейшн» включають марки Toyota, Lexus, Hino та Daihatsu. 

Про рейтинг 100 найдорожчих світових марок серії BrandZ™ 

Рейтинг 100 найдорожчих світових марок серії BrandZ™ складається щороку агентством Millward Brown Optimor на замовлення групи компаній WPP вже десять років. Це єдине дослідження, у якому цінність марок оцінюють за різноманітними критеріями на основі результатів опитувань понад двох мільйонів споживачів по всьому світові про тисячі світових марок, орієнтованих на «безпосередню взаємодію» зі споживачами та взаємодію між юридичними особами, з ретельним аналізом фінансово-господарської діяльності кожної компанії (використовуються дані компаній Bloomberg та Kantar Worldpanel), щоб визначити цінність, яку відіграє марка у формуванні доходів та ринкової капіталізації. У рейтингу беруться до уваги особливості ведення бізнесу у певних регіонах, оскільки навіть для по-справжньому міжнародних марок критерії оцінювання вартості марок можуть суттєво відрізнятися у різних країнах. Додаткові матеріали можна отримати на цій сторінці:http://www.millwardbrown.com/mb-global/brand-strategy/brand-equity/brandz/top-global-brands



 


Цей матеріал підготовано за даними компанії Toyota Motor Europe NV/SA, опублікованими на сторінці http://newsroom.toyota.eu/pressrelease/4401/1/toyota-world's-most-valuable-automotive-brand-annual-ranking

 

Залишились запитання?
Проставляючи цю відмітку я надаю свою однозначну згоду на обробку своїх персональних даних, а саме: прізвища, імені, по батькові, адреси електронної пошти, номера телефону, Тойота Центр Вінниця ТОВ «Преміум Моторс» (код ЄДРПОУ 35200301, вул. Молодіжна, 31, с. Зарванці, Вінницький р-н., Вінницька обл., 23223) та ПІІ «Тойота-Україна» (код ЄДРПОУ 32589471, проспект Степана Бандери, 24-Б, м. Київ 04073), надалі - «Володільці», з метою запису на тест-драйв та проходження тест-драйву автомобіля, отримання інформації щодо товарів та послуг Володільців, здійснення маркетингової діяльності та діяльності з просування продукції під торговельними марками «Toyota» («Тойота») та/або «Lexus» («Лексус»), досліджень ринку та споживацького попиту, на наступних умовах:
  • Надані мною персональні дані, в межах зазначеної вище мети обробки персональних даних, можуть бути передані афілійованим особам Володільців (будь-яким компаніям групи Toyota, незалежно від країни), офіційним дилерам Володільців (які також можуть виступати як розпорядники персональних даних), а також іншим особам, що мають договірні відносини з Володільцями та/або його офіційними дилерами та здійснюють рекламні, маркетингові заходи тощо.
  • Ця згода чинна протягом строку, необхідного для реалізації передбаченої нею мети обробки персональних даних, та може бути відкликана шляхом направлення повідомленнь Володільцям. Відкликання цієї згоди матиме наслідком припинення обробки моїх персональних даних.
  • Я повідомлений(а) про Володільців моїх персональних даних, склад та зміст, мету обробки моїх персональних даних та осіб, яким передаються мої персональні дані. Поширення, передача та надання доступу до персональних даних іншим особам в рамках цієї згоди, не потребуватимуть отримання окремої згоди на такі дії або надання мені окремого повідомлення.
  • Будь-які звернення стосовно обробки моїх персональних даних мають бути направлені на вказані вище адреси Володільців.
  • Я повідомлений(а) про те, що маю наступні права суб'єкта персональних даних, передбачені ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних», а саме:
    • знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільців чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;
    • отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються мої персональні дані;
    • на доступ до своїх персональних даних;
    • отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються мої персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;
    • пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
    • пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
    • на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
    • звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого Верховної Ради України з пр
    • на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.
    • ав людини або до суду;
    • застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
    • вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;
    • відкликати згоду на обробку персональних даних;
    • знати механізм автоматичної обробки персональних даних;

Дякуємо за візит на сайт Тойота Центр Вінниця.
Ми прагнемо бути кращими для вас!

Є ідеї та пропозиції щодо покращення нашої роботи?

Так, де написати?
Завжди раді зустрічам з вами!