Меню
10 червня 2021

СВІТОВА ПРЕМ’ЄРА НОВОГО TOYOTA LAND CRUISER

ТРАДИЦІЇ МИНУЛОГО, ТЕХНОЛОГІЇ МАЙБУТНЬОГО:

TOYOTA ПРЕДСТАВИЛА НОВИЙ LAND CRUISER (300 серія)

 

 

Статус Toyota Land Cruiser як автомобільної легенди не викликає сумніву. Це 70 років високих досягнень і понад 10 мільйонів проданих автомобілів у 170 країнах світу* та інноваційних технологій задля досягнення оптимальних характеристик як на дорозі, так і в умовах бездоріжжя.

 

Вчора в Дубаї Toyota влаштувала світову онлайн-прем’єру абсолютно нового Land Cruiser**. Land Cruiser 300-ї серії — це нова генерація флагманського позашляховика Land Cruiser, що зазнав повного оновлення з часів випуску 200-ї серії у 2007 році й посідатиме місце нового флагмана у лінійці позашляховиків Toyota.

 

Прем’єра Land Cruiser демонструє високі показники якості, довговічності та надійності (QDR), притаманні автомобілям Toyota, а також поліпшені позашляхові характеристики та ходові якості Land Cruiser, гарантуючи водіям комфорт на будь-якій дорозі.

 

Особливу увагу в рамках премєри приділено абсолютно новим двигунам, трансмісії та платформі, що гарантують якісно нові характеристики автомобіля як на дорозі, так і в умовах бездоріжжя. Інновації та вдосконалення — у тому числі й технології, що використовуються вперше, — жодним чином не применшують, а лише покращують характеристики та продуктивність Land Cruiser, яким довіряють і які покликані забезпечити безпеку та надійність на дорозі та в умовах бездоріжжя.

 

Також у фокусі — платформа TNGA (Toyota New Global Architecture), яку Toyota вперше використала для рамного кузова. Платформа GA-F дозволяє зберегти виняткові позашляхові характеристики та водночас додає нові переваги, такі як підвищена жорсткість і міцність кузова, кращий динамічний баланс та поліпшені ходові якості. Вона створює основу для впровадження нових технологій, дозволяє зменшити вагу автомобіля, знизити його центр ваги, поліпшити характеристики безпеки та створити новий дизайн екстер’єру та салону.

 

Саму раму було перероблено, щоб зменшити її вагу та підвищити міцність. Також автомобіль отримав нові системи підвіски, а випробування його межових можливостей здійснили професійні водії та пілоти, які брали участь у ралі «Дакар». Метою конструкторів було створити потужний позашляховик, яким легко керувати як на дорозі, так і в умовах бездоріжжя.

 

Особливу увагу було приділено налаштуванням підвіски для досягнення оптимальної артикуляції коліс, а також збереженню зчеплення коліс із дорогою на нерівній місцевості та поліпшенню стійкості на дорозі за рахунок впровадження першої у світі електронної кінетичної динамічної системи підвіски (E-KDSS). На окрему увагу також заслуговує система кругового огляду Multi-Terrain Monitor, що дає водієві можливість у режимі реального часу стежити за дорожнім покриттям під автомобілем та довкола нього, а також бачити положення коліс. Система Multi-Terrain Select автоматично оцінює якість дорожнього покриття та обирає оптимальний режим водіння.

 

В рамках прем’єри продемонстровано новий дизайн, що доповнює інженерні вдосконалення, відображає статус та історію моделі й водночас є втіленням нової концепції «функціональної краси». Потужні чисті лінії Land Cruiser демонструють силу позашляховика у поєднанні з вишуканістю і зрілістю. Салон апелює до всіх органів чуттів. Адже це простір, де водій і пасажири можуть почуватися комфортно і безпечно, незалежно від того, наскільки складні зовнішні умови.

 

Прем’єра привертає увагу й до характеристик безпеки: від міцності конструкції автомобіля і систем для безпечного кермування у складних умовах до додаткових і модернізованих систем активної безпеки та допомоги водію, які забезпечує нове покоління комплексу систем безпеки Toyota Safety Sense***. За повідомленням виробника, автомобіль Land Cruiser також оснащено новою системою автоматичного гальмування при паркуванні Parking Support Brake. Ця система розпізнає перешкоди попереду й позаду автомобіля під час повільного руху парковкою, а також попереджає про наближення автомобілів і пішоходів під час руху заднім ходом.

 

За повідомленням виробника, новий Toyota Land Cruiser надійде в продаж влітку 2021 року.

 

 

Спадщина Land Cruiser

 

Land Cruiser — це сім славетних десятиріч виробництва надійних та безпечних автомобілів. Ця історія починається у 1951 році з випуску моделі Toyota BJ, яка продемонструвала здатність долати надскладні умови, ставши першим автомобілем, що піднявся до КПП №6 на горі Фудзіяма. Завдяки такій потужності Toyota BJ почали використовувати як поліцейський патрульний автомобіль по всій Японії.

 

Так зароджувалася традиція високої надійності та безпечності Land Cruiser — традиція, яку можна вважати основоположною для нинішнього статусу Toyota як компанії, що створює мобільність майбутнього. Репутація компанії базується на стабільно високих показниках надійності, витривалості й позашляхових характеристиках.

 

Саме завдяки цим якостям Land Cruiser зарекомендував себе як незамінний помічник для мешканців віддалених регіонів, а також як автомобіль, на котрий можна покластися під час надання гуманітарної допомоги та ліквідації наслідків стихійного лиха.

 

 

Історія Land Cruiser

 

Модель

Період продажу

Характеристики

BJ

серпень 1951 р. – січень 1965 р.

Ця оригінальна модель створювалася для Національного поліцейського резерву Японії, проте ним не використовувалася, а була прийнята у якості патрульного автомобіля Національного поліційного агентства Японії. Це перший автомобіль, якому вдалося піднятися до КПП №6 на горі Фудзіяма. У 1954 році назву було змінено на Land Cruiser.

20 серія

листопад 1955 р. – грудень 1959 р.

Модель другого покоління, екстер’єр якої змінили, щоб підлаштувати під потреби цивільного населення. Початок експорту автомобілів Land Cruiser, що утверджували високу якість та витривалість продукції Toyota за межами Японії.

40 серія

серпень 1960 р. – жовтень 1986 р.

Модель третього покоління, яка здобула визнання та популярність у всьому світі завдяки надійності, витривалості та всепрохідності Land Cruiser. Ця модель була в продажу протягом 24 років, а деякі екземпляри й досі на ходу.

50 серія

серпень 1967 р. – липень 1981 р.

Повноцінний позашляховик з абсолютно новим дизайном. Цей попередник сучасної 300-ї серії вирізнявся більш просторим салоном та підвищеною комфортабельністю і водночас не втратив характеру Land Cruiser.

60 серія

серпень 1980 р. – січень 1990 р.

Позашляховик, наступник 50-ї серії. Стійкість автомобіля зросла за рахунок збільшення колії, а салон став більш комфортабельним.

70 серія

листопад 1984 р. – дотепер

Модель підвищеної міцності (модифікація heavy-duty), яка продовжує еволюціонувати й нині, наступниця 40-ї серії. У 1985 році з’явилася модифікація «легкого типу» (light-duty), а згодом, у 1990 році, — Prado.

80 серія

жовтень 1989 р. – січень 1998 р.

Позашляховик, що вивів позашляхові характеристики Land Cruiser на небачений до того часу рівень. Розкішний автомобіль за оснащенням і ходовими характеристиками.

90 серія

травень 1996 р. – жовтень 2002 р.

Перший Land Cruiser із незалежною підвіскою передніх коліс. Це був автомобіль модифікації light-duty з кузовом, що дозволив поліпшити ходові якості та підвищити комфорт їзди, водночас зберігаючи високі позашляхові характеристики (друге покоління автомобілів Prado).

100 серія

січень 1998 р. – серпень 2007 р.

Наступник 80-ї серії, перший позашляховик із незалежною підвіскою передніх коліс. Розкішний повноприводний автомобіль з поліпшеними позашляховими характеристиками, високими ходовими якостями та рівнем комфорту у салоні.

120 серія

жовтень 2002 р. – серпень 2009 р.

Автомобіль модифікації light-duty з новою високоміцною рамою — це перший Land Cruiser з окремою рамою — і поліпшеними позашляховими характеристиками. З’явилися електронні системи контролю, а також були вдосконалені ходові якості та комфортабельність салону (третє покоління Prado).

150 серія

вересень 2009 р. – дотепер

Автомобіль модифікації light-duty з кузовом підвищеної міцності та набором передових технологій для поліпшення позашляхових характеристик (четверте покоління Prado).

200 серія

вересень 2007 р. – весна 2021 р.

Наступник 100-ї серії, універсал з окремою рамою. Платформу було перероблено, щоб підвищити міцність і витривалість кузова, а також зробити автомобіль більш безпечним і комфортабельним.

 

 

*Більш детально про історію Land Cruiser можна дізнатись за посиланням.

 

**Переглянути відео премєри можна за посиланням. Більш детальна інформація на сайті виробника.

 

**Наведені тут і надалі електронні системи є допоміжними та за жодних обставин не можуть замінити водія, який завжди є відповідальним за безпечне керування. Перед початком руху водій повинен ознайомитись з експлуатаційною документацією та впевнитися в безпечності обраного прийому керування.

 

Залишились запитання?
Проставляючи цю відмітку я надаю свою однозначну згоду на обробку своїх персональних даних, а саме: прізвища, імені, по батькові, адреси електронної пошти, номера телефону, Тойота Центр Вінниця ТОВ «Преміум Моторс» (код ЄДРПОУ 35200301, вул. Молодіжна, 31, с. Зарванці, Вінницький р-н., Вінницька обл., 23223) та ПІІ «Тойота-Україна» (код ЄДРПОУ 32589471, проспект Степана Бандери, 24-Б, м. Київ 04073), надалі - «Володільці», з метою запису на тест-драйв та проходження тест-драйву автомобіля, отримання інформації щодо товарів та послуг Володільців, здійснення маркетингової діяльності та діяльності з просування продукції під торговельними марками «Toyota» («Тойота») та/або «Lexus» («Лексус»), досліджень ринку та споживацького попиту, на наступних умовах:
  • Надані мною персональні дані, в межах зазначеної вище мети обробки персональних даних, можуть бути передані афілійованим особам Володільців (будь-яким компаніям групи Toyota, незалежно від країни), офіційним дилерам Володільців (які також можуть виступати як розпорядники персональних даних), а також іншим особам, що мають договірні відносини з Володільцями та/або його офіційними дилерами та здійснюють рекламні, маркетингові заходи тощо.
  • Ця згода чинна протягом строку, необхідного для реалізації передбаченої нею мети обробки персональних даних, та може бути відкликана шляхом направлення повідомленнь Володільцям. Відкликання цієї згоди матиме наслідком припинення обробки моїх персональних даних.
  • Я повідомлений(а) про Володільців моїх персональних даних, склад та зміст, мету обробки моїх персональних даних та осіб, яким передаються мої персональні дані. Поширення, передача та надання доступу до персональних даних іншим особам в рамках цієї згоди, не потребуватимуть отримання окремої згоди на такі дії або надання мені окремого повідомлення.
  • Будь-які звернення стосовно обробки моїх персональних даних мають бути направлені на вказані вище адреси Володільців.
  • Я повідомлений(а) про те, що маю наступні права суб'єкта персональних даних, передбачені ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних», а саме:
    • знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільців чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;
    • отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються мої персональні дані;
    • на доступ до своїх персональних даних;
    • отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються мої персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;
    • пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
    • пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
    • на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
    • звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого Верховної Ради України з пр
    • на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.
    • ав людини або до суду;
    • застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
    • вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;
    • відкликати згоду на обробку персональних даних;
    • знати механізм автоматичної обробки персональних даних;

Дякуємо за візит на сайт Тойота Центр Вінниця.
Ми прагнемо бути кращими для вас!

Є ідеї та пропозиції щодо покращення нашої роботи?

Так, де написати?
Завжди раді зустрічам з вами!